V-am zis că mă întorc pe bloguri? Iată-mă! Acum am de povestit ceva, iar primul impuls nu a fost să deschid facebook-ul, ci pagina asta de articol nou și să-i dau drumul la treabă. Pentru că nu toate cele publicate aici trebuie să fie suuuuper alambicate și documentate în ore întregi. Tot, dar absolut tot ceea ce public în mod normal în social media merge și aici. Mai ales aici.
Pentru orice eventualitate, că algoritmul lui nea Zuck mai face figuri (din alea grave), vă invit să vă abonați la blog. Așa știți sigur că primiți e-mail atunci când public ceva pe aici. Nu fac spam (măcar de-aș publica eu așa des încât să credeți voi că fac spam!). :)) Deocamdată, puteți utiliza formularul de aici de pe blog (îl găsiți mai jos sau în bara laterală). Voi reveni în curând cu un update frumușel cu privire la viitorul meu newsletter lunar, fain, cu tăt ce trebă, că doar știm și noi nește treburi, păi nu? 😀
Shift Happens…
Și nu numai eu „shift-uiesc” înspre site-urile proprii, dar și Kooperativa 2.0 ne promite un salt frumos de la Hop la Hope. Jocuri de cuvinte, alea, alea. Cum ne place.
Apăi, de ce am ales să vă povestesc despre acest eveniment? Avem următoarele motive:
- Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 lansează cea de-a doua ediție a Koonferinței Shift Happens, ce va avea loc pe 19 noiembrie în Aula Magna a Politehnicii București.
- Peste 20 de specialiști din diferite domenii vor încerca să găsească împreună (și separat) răspunsul la întrebarea: „Cum rămâne marketingul relevant în era schimbării?”
-
Sub deviza „De la hop la hope”, evenimentul pune în centrul atenției șase teme majore: inteligența artificială, diferențele dintre marketing și vânzări, employer branding, prioritizarea bugetelor, brandingul personal și importanța marketingului generațional.
„Shift Happens nu e o expresie, e o realitate. Tocmai de aceea îmi place atât de tare ceea ce reușim să facem pentru a doua oară la Kooperativa 2.0: un eveniment în care vorbim concret, fără menajamente, despre hopuri și soluții. După succesul de anul trecut, Koonferința noastră este un concept care funcționează tocmai pentru că pornește din realitate. Realitatea faptului că marketingul demonstrează pe zi ce trece că nu se mai rezumă doar la idei bune, ci la a înțelege lumea din jur”, susține Cristian China-Birta, Co-fondator Kooperativa 2.0.
- biletele pentru eveniment sunt disponibile în două variante: online și fizic, după cum vă este puterința domniilor voastre.
- și nu în ultimul rând, merită să participați pentru că voi fi și eu acolo. :)) Și poate ne întâlnim la o cafea, la o vorbă, la un networking, că cică așa se face. Dacă citiți asta și veniți și mă vedeți pe acolo, trageți-mă de mânecă (nu la propriu, că nu-mi place :))). Vor fi sute de persoane în Aula Magna, om avea noi norocul să dăm și peste niște cunoscuți? Dar știți ce? Nici nu mai contează. Poate că asta e ocazia perfectă să cunoaștem fețe noi, să facem schimb de LinkedIn-uri sau de QR code-uri către Instagram.
Și mă opresc aici, că deja zici că nu mai vorbesc română. :))
PS: Da, normal că fac și follow up. Revin cu e-mail, ăăă, ăsta, cu impresii după eveniment.
PS2: De ești jurnalist sau creator de conținut, poți solicita acreditare aici.

